נקודות איסוף ברחבי הארץ

עלות: חינם! בקניה מעל 249 ₪  *.

למעט פריטי ריהוט ומוצרים כבדים הכרוכים בעלות משלוח מיוחדת.
בקנייה מתחת ל-249 ש"ח בעלות של 15 ש"ח.
קבלת החבילה לנקודת איסוף לבחירתכם בסמוך לכתובת המשלוח.
זמן אספקה: קבלת החבילה בין 3-5 ימי עסקים מיום קבלת אישור במייל שההזמנה נשלחה אליכם. 

*בחגי הקניות ובמבצעים מיוחדים קבלת החבילה כ-10 ימי עסקים מיום קבלת אישור במייל שההזמנה נשלחה אליכם. 

*חבילה שלא תיאסף תוך פרק הזמן שהוגדר ע"י חברת השליחויות תחזור למרכז הלוגיסטי ותישא עלות שליחה חוזרת.

   שליח עד הבית (3-5 ימי עסקים*)

עלות: חינם! בקניה מעל 249 ₪  *.

למעט פריטי ריהוט ומוצרים כבדים הכרוכים בעלות משלוח מיוחדת.
בקנייה מתחת ל-249 ש"ח בעלות של 25 ש"ח.
קבלת החבילה לביתכם באמצעות חברת שליחויות. 
זמן אספקה: קבלת החבילה בין 3-5 ימי עסקים מיום קבלת אישור במייל שההזמנה נשלחה אליכם. 

*קבלת החבילה ללקוחות מאזורים מרוחקים כ- 10 ימי עסקים מיום קבלת האישור במייל. למעט מקרים חריגים.
 
*בחגי הקניות ובמבצעים מיוחדים קבלת החבילה כ-12 ימי עסקים מיום קבלת אישור במייל שההזמנה נשלחה אליכם. 
   משלוח אקספרס תוך כשעה

עלות: חינם! בקניה מעל 350 ₪  *.

למעט פריטי ריהוט ומוצרים כבדים.
בקנייה מתחת ל-350 ש"ח בעלות של 40 ש"ח.
קבלת החבילה לביתכם באמצעות שליחות אקספרס.
זמן אספקה: קבלת החבילה עד כ-שעה ימי מרגע קבלת אישור במייל שההזמנה נשלחה אליכם. 

*כפוף לאיזורי החלוקה. השרות מופעל כרגע באיזור גוש דן בלבד (תל אביב-יפו, גבעתיים, רמת גן, בני ברק) ובתנאי שכל המוצרים שבסל עומדים בתנאי משלוח האקספרס.

*לא ניתן לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה 

*ביטול הזמנת אקספרס תישא בעלות של 80 ש"ח.

*לא ניתן להזמין מוצרים כבדים ובעלי נפח גדול

*בחגי הקניות ובמבצעים מיוחדים קבלת החבילה עד כ-7 ימי עסקים מיום קבלת אישור במייל שההזמנה נשלחה אליכם. 

*בימים א-ה בין השעות 10:00-20:00

 

 

 

החלפות והחזרות
1. לקוח רשאי להחליף את המוצר שהזמין במוצר/ים אחר/ים או לבקש עבורו זיכוי לסניפי הרשת או לאתר תוך 30 יום מקבלת המוצר. החזרת המוצר תתאפשר כל עוד הוחזר מבלי שנעשה בו שימוש, כשהוא שלם באריזתו המקורית, ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
הערך שיינתן עבור המוצר שהוחזר הוא הערך שבו נקנה בפועל לאחר הנחה, באם ניתנה, בעת ביצוע ההזמנה.
הלקוח יוכל להחזיר את המוצר כשהוא תקין לאחד מסניפי הסוהו ושם לבחור בעבורו מוצר אחר הקיים במלאי או לקבל זיכוי במקום. לחילופין, יוכל הלקוח להעביר את המוצר למחסני החברה על חשבונו באמצעות אחת מאפשרויות השילוח המוצעות באתר.
עם הגעת המוצר ובמידה ויתקבל כשהוא תקין, יועבר לרשות הלקוח באמצעות המייל (לכתובת המייל שבה השתמש הלקוח בעת ביצוע ההזמנה) זיכוי לסניפי הרשת או לאתר (לבחירת הלקוח) בערך ששולם בפועל תוך 7 ימי עסקים.
2. לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") 
ביטול ההזמנה יתאפשר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם. 
על מנת לקבל החזר כספי, הלקוח יוכל להחזיר את המוצר כשהוא תקין לאחד מסניפי הסוהו ולמלא טופס בקשה להחזר כספי בעקבות ביטול הזמנת אינטרנט. זיכוי כרטיס האשראי במקרה זה יתבצע תוך 7 ימי עסקים מיום החזרת המוצרים לסניף.
לחילופין, יוכל הלקוח להעביר את המוצר למחסני החברה באמצעות שליחות בעלות מופחתת בתיאום עם שירות הלקוחות בפייסבוק או במייל. לשם כך יש לבחור באתר ב"החזרת מוצר עם שליח". לאחר ביצוע התשלום, יישלח אל הלקוח קוד ההחזרה עבור חברת השליחויות אותו יש להדפיס ולהדביק על החבילה עם הפרטים הדרושים לשילוחה למחסני החברה. עם הגעת המוצרים ובתנאי שיוחזרו כשהם תקינים, יתבצע זיכוי כרטיס האשראי של הלקוח בתוך 7 ימי עסקים. הערך שיינתן עבור המוצר שהוחזר הוא הערך שבו נקנה בפועל לאחר הנחה, באם ניתנה, בעת ביצוע ההזמנה.
3. בכל בקשה לביטול הזמנה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר, כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא לאתר על חשבונו.

 

והנה הצצה קטנה ל"מאחורי הקלעים" במרכז הלוגיסטי של SOHO: