פתרונות גדולים לחללים קטנים

בשנים האחרונות מתעוררת ההבנה כי הבית בו אנו גרים ממלא יותר ויותר פונקציות בעוד גודלו נשאר כשהיה. כדי ליצור סביבת מחיה נוחה ונעימה יש לדאוג כי המוצרים שמקיפים אותנו יבחרו בקפידה וישרתו אותנו בצורה אופטימלית.
בדיוק לשם כך מביאה אליכם רשת סוהו את המוצרים המדויקים של מותג הפרמיום JOSEPH JOSEPH. המותג הלונדוני ידוע ביכולתו לדאוג שגם האזורים הפחות מטופלים בבית יקבלו התייחסות מחודשת. עם עיצוב חכם ומוצרים יפים ופונקציונליים שתענוג להשתמש בהם, המטלות היומיומיות יהפכו למהירות וקלות יותר. מסלי כביסה שיעזרו לכם למיין מראש לפני הכביסה ועד קרשי גיהוץ חכמים שחוסכים מקום, אין ספק שעם JOSEP JOSEPH תמצאו את הפתרון המושלם עבורכם ועבור הבית שלכם.

הכירו את קולקציית קרשי הגיהוץ החדשה שלנו!
JOSEPH JOSEPH מציעים פתרון קל ונעים למטלת הבית הכי פחות אהובה - הגיהוץ. עם טכנולוגיה חדשה ומבחר של כיסויים חדשניים אין ספק שקרשי הגיהוץ החדשים יהפכו את התהליך למהנה יותר. חישבו על קרש גיהוץ בעל פתרון אחסון מושלם בארון או בחדר השירות, לוחות מעובים ועוד תכונות חכמות המקלות על השימוש וכל זה מבלי להתפשר על שטח הגיהוץ.


שתי ציפורים במכה אחת
JOSEPH JOSEPH שוב ממציאים את הגלגל עם סל כביסה המחולק לשני תאים נפרדים, ואנחנו שואלים את עצמינו - איך לא חשבנו על זה קודם?? בלי לשפוך את כל הכביסה על הרצפה ולמיין החיים נראים קצת יותר פשוטים. תוסיפו לכך תיק נשלף, בו תוכלו לקחת רק את הבגדים שתרצו לכבס (בלי לאבד גרביים בודדות בדרך) ועיצוב מינימליסטי ותקבלו את סל הכביסה המושלם.