אנחנו בסוהו שואפים להעניק לכם את חווית הקנייה והשירות הטובה ביותר.
ריכזנו בעמוד זה שאלות נפוצות עם תשובות כדי לספק לכם שירות מהיר ויעיל.

קנייה באתר:

האם ניתן לחלק הזמנה באתר לתשלומים?
כן, ניתן לחלק הזמנה באתר לתשלומים מעל גובה עסקה מסויים. בעסקה מעל 600 ₪ תתאפשר חלוקה ל-2 תשלומים, בעסקה מעל 1000 ₪ תתאפשר חלוקה ל-3 תשלומים. בהתאם לגובה העסקה יפתחו האפשרוית המתאימות להן אתם זכאים עבור אותה עסקה.

האם ניתן להשתמש בזיכוי לחנות באתר?
ספח זיכוי אשר התקבל באחת מחנויות הרשת מתאים למימוש בסניפי הרשת בלבד.

האם ניתן לממש הטבת יום הולדת באתר?
הטבת יום ההולדת ניתנת למימוש, בהצגת הודעה המאשרת את הזכאות להטבה, בכל אחד מסניפי הרשת שלנו ואינה ניתנת למימוש באתר.

האם ניתן לעשות שימוש בשובר BUY ME באתר ולא רק בחנויות?
כן, ניתן לממש שובר של BUY ME בעת רכישה באתר שלנו. לשם ביצוע התהליך יש להזין את מספר השובר בעמוד התשלום באתר בשדה המתאים לכך. לתשומת לבכם לאחר ההמרה, תהליך זה בלתי הפיך.

האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר ביצוע ההזמנה באתר?
אנו עושים כל מאמץ לספק את ההזמנות במהירות האפשרית ללקוחות שלנו, משום כך קצב העבודה במרכז הלוגיסטי שלנו מהיר במיוחד ולא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר מועד ביצוע ההזמנה.

כיצד ניתן להחליף / להחזיר מוצרים שנרכשו באתר?
החלפת מוצרים מתאפשרת בכל אחד מסניפי הרשת, בהצגת מייל אישור ההזמנה המשמש כהוכחת רכישה באתר/ חשבונית.
על המוצרים להיות חדשים באריזתם ומבלי שנעשה בהם שימוש.
החזרת מוצרים כנגד זיכוי כספי תתאפשר עד 14 ימים מיום הקנייה.
החזרת מוצרים כנגד זיכוי לרשת סוהו או החלפה במוצר אחר תתאפשר עד 30 ימים מיום הקנייה.
במידה והרכישה התבצעה באמצעות כרטיס נטען, לא יתאפשר החזר כספי אלא קבלת זיכוי בשווי העסקה.
לחילופין, יוכל הלקוח להעביר את המוצרים למחסני החברה באמצעות שליחות בתשלום בתיאום עם שירות הלקוחות. לשם כך יש לבחור באתר ב"החזרת מוצר עם שליח". לאחר ביצוע התשלום, יישלח אל הלקוח קוד ההחזרה עבור חברת השליחויות אותו יש להדפיס ולהדביק על החבילה עם הפרטים הדרושים לשילוחה למחסני החברה. עם הגעת המוצרים ובתנאי שיוחזרו כשהם חדשים באריזתם המקורית ומבלי שנעשה בהם שימוש, יתבצע זיכוי כרטיס האשראי של הלקוח בתוך 7 ימי עסקים. הערך שיינתן עבור המוצר שהוחזר הוא הערך שבו נקנה בפועל לאחר הנחה, באם ניתנה, בעת ביצוע ההזמנה.

איך מבטלים הזמנה /עסקה?
ניתן לבטל עסקה שנעשתה באתר, באמצעות הודעת ביטול שימסור המזמין בכל אחת מהדרכים המפורטות כאן


האם יש אחריות על מוצרים?
ישנה אחריות על פגמי ייצור במוצרים למשך שנה אחת ממועד הרכישה, בכפוף לתנאי האחריות ולהצגת הוכחת רכישה תקפה בחנות.

האם ניתן לבקש אריזת מתנה ופתק החלפה להזמנה?
ניתן לסמן בעת ביצוע ההזמנה בקשה לקבלת אריזת מתנה ופתק החלפה.
*למעט בזמן מכירות מיוחדות מטעמים לוגיסטיים.

תוך כמה זמן ההזמנה מגיעה אליי עם שליח עד הבית?

אנו עושים כל מאמץ לספק את ההזמנות ללקוחותינו בהקדם האפשרי.
כל המידע על אפשרויות וזמני המשלוחים נמצא כאן



במידה ובכל זאת יש לכם שאלה שאינה מופיעה בעמוד זה, מוזמנים לפנות במייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת:
service@sohocenter.co.il ונשמח לסייע לכם.