שאלות ותשובות
אנחנו בסוהו שואפים להעניק לכם את חווית הקנייה והשירות הטובה ביותר.
ריכזנו בעמוד זה שאלות נפוצות עם תשובות כדי לספק לכם שירות מהיר ויעיל.
קנייה באתר:
כן, ניתן לחלק הזמנה באתר לתשלומים מעל גובה עסקה מסויים. בעסקה מעל 600 ₪ תתאפשר חלוקה ל-2 תשלומים, בעסקה מעל 1000 ₪ תתאפשר חלוקה ל-3 תשלומים. בהתאם לגובה העסקה יפתחו האפשרוית המתאימות להן אתם זכאים עבור אותה עסקה.
האם ניתן להשתמש בזיכוי לחנות באתר?
ספח זיכוי אשר התקבל באחת מחנויות הרשת מתאים למימוש בסניפי הרשת בלבד.
האם ניתן לממש הטבת יום הולדת באתר?
הטבת יום ההולדת ניתנת למימוש, בהצגת הודעה המאשרת את הזכאות להטבה, בכל אחד מסניפי הרשת שלנו ואינה ניתנת למימוש באתר.
האם ניתן לעשות שימוש בשובר BUY ME באתר ולא רק בחנויות?
כן, ניתן לממש שובר של BUY ME בעת רכישה באתר שלנו. לשם ביצוע התהליך יש להזין את מספר השובר בעמוד התשלום באמצעות אמצעי תשלום באתר בשדה המתאים לכך.
האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר ביצוע ההזמנה באתר?
אנו עושים כל מאמץ לספק את ההזמנות במהירות האפשרית ללקוחות שלנו, משום כך קצב העבודה במרכז הלוגיסטי שלנו מהיר במיוחד ולא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר מועד ביצוע ההזמנה.
כיצד ניתן להחליף / להחזיר מוצרים שנרכשו באתר?
החלפת מוצרים מתאפשרת בכל אחד מסניפי הרשת, בהצגת מייל אישור ההזמנה המשמש כהוכחת רכישה באתר/ חשבונית.
על המוצרים להיות חדשים באריזתם ומבלי שנעשה בהם שימוש.
החזרת מוצרים כנגד זיכוי כספי תתאפשר עד 14 ימים מיום הקנייה.
החזרת מוצרים כנגד זיכוי לרשת סוהו או החלפה במוצר אחר תתאפשר עד 30 ימים מיום הקנייה.
במידה והרכישה התבצעה באמצעות כרטיס נטען, לא יתאפשר החזר כספי אלא קבלת זיכוי בשווי העסקה.
איך מבטלים הזמנה /עסקה?
ניתן לבטל עסקה שנעשתה באתר, באמצעות הודעת ביטול שימסור המזמין בכל אחת מהדרכים המפורטות כאן
האם יש אחריות על מוצרים?
ישנה אחריות על פגמי ייצור במוצרים למשך שנה אחת ממועד הרכישה, בכפוף לתנאי האחריות ולהצגת הוכחת רכישה תקפה בחנות.
האם ניתן לבקש אריזת מתנה ופתק החלפה להזמנה?
ניתן לסמן בעת ביצוע ההזמנה בקשה לקבלת אריזת מתנה ופתק החלפה.
*למעט בזמן מכירות מיוחדות מטעמים לוגיסטיים.
תוך כמה זמן ההזמנה מגיעה אליי עם שליח עד הבית?
אנו עושים כל מאמץ לספק את ההזמנות ללקוחותינו בהקדם האפשרי.
כל המידע על אפשרויות וזמני המשלוחים נמצא כאן
במידה ובכל זאת יש לכם שאלה שאינה מופיעה בעמוד זה, מוזמנים לפנות דרך שירות הלקוחות הווירטואלי (הבועה הכתומה למטה מימין) ונציגי השירות יטפלו בפניה בהקדם האפשרי.