כמה זמן לוקח בפועל עד שהטיפול בהזמנה מסתיים במרכז הלוגיסטי וההזמנה יוצאת לדרכה?
אנו שמחים לשתף אתכם בסטטיסטיקה עדכנית (המידע מתעדכן מפעם לפעם).
חשוב להדגיש, בחרנו לעבוד עם חברות הפצה מתקדמות כדי לתת לכם שירות מצוין, אך מרגע שהחבילה יוצאת מהמרכז הלוגיסטי ייתכנו עיכובים שאינם תלויים בנו.

 

   איסוף עצמי מחנויות הרשת

עלות: חינם. האפשרות אינה זמינה כעת עקב הנחיות משרד הבריאות.
למיקומי הסניפים ושעות פתיחה:  לחצו כאן
זמן אספקה:
עד 5 ימי עסקים מיום קבלת אישור במייל שההזמנה נשלחה אליכם.


* הזמנות ישמרו בסניפים למשך פרק זמן של חודש ימים בלבד ממועד הגעתן אל החנות. לאחר עדכון הלקוח וחלוף פרק זמן זה, ההזמנות יוחזרו אל מחסני הרשת.


   שליח עד הבית

עלות: חינם! בקניה מעל 249 ₪  *
למעט פריטי ריהוט ומוצרים כבדים הכרוכים בעלות משלוח מיוחדת.
בקנייה מתחת ל-249 ש"ח בעלות של 30 ש"ח.
קבלת החבילה לביתכם באמצעות חברת שליחויות. 
זמן אספקה: קבלת החבילה עד 5 ימי עסקים מיום קבלת אישור במייל שההזמנה נשלחה אליכם. 

קבלת החבילה ללקוחות מאזורים מרוחקים עד 6 ימי עסקים מיום קבלת האישור במייל. למעט מקרים חריגים.
זוהי אפשרות המשלוח המומלצת ביותר 
 

  דואר רשום (דואר ישראל)

עלות: 25 ש"ח (עבור מוצרים במשקל כולל של 2 ק"ג או פחות), 40 ש"ח (עבור מוצרים במשקל כולל של יותר מ-2 ק"ג).
החבילה תגיע אל סניף הדואר הקרוב לביתכם, הודעה על הגעת החבילה תשלח לכתובת הדואר שתציינו בעת הרישום.
זמן אספקה: קבלת החבילה עד 10 ימי עסקים מיום קבלת אישור במייל שההזמנה נשלחה אליכם.

כדי לעשות את החיים קלים, ריכזנו את כל המידע על אפשרויות המשלוח בטבלה הבאה:

זמן אספקה עלות אפשרות משלוח
עד 5 ימי עסקים ממועד קבלת אישור שליחת ההזמנה.  חינם

איסוף עצמי מחנויות הרשת- לא זמין כרגע

 עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת אישור שליחת ההזמנה
(ישובים מרוחקים עד 5 ימי עסקים). 

חינם בקנייה מעל 249 ש"ח
בקנייה מתחת ל- 249 ש"ח בעלות של 30 ש"ח.

 (לא כולל פריטי ריהוט בהובלה מיוחדת.)

שליח עד הבית

זוהי אפשרות המשלוח המומלצת ביותר ❤

עד 10 ימי עסקים ממועד קבלת אישור שליחת ההזמנה

25 ש"ח לפריטים במשקל כולל עד 2 ק"ג

40 ש"ח לפריטים במשקל כולל 2 ק"ג ומעלה

דואר רשום

 

החלפות והחזרות
26. לקוח רשאי להחליף את המוצר שהזמין במוצר/ים אחר/ים או לבקש עבורו זיכוי לסניפי הרשת או לאתר תוך 30 יום מקבלת המוצר. החזרת המוצר תתאפשר כל עוד הוחזר מבלי שנעשה בו שימוש, כשהוא שלם באריזתו המקורית, ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
הערך שיינתן עבור המוצר שהוחזר הוא הערך שבו נקנה בפועל לאחר הנחה, באם ניתנה, בעת ביצוע ההזמנה.
הלקוח יוכל להחזיר את המוצר כשהוא תקין לאחד מסניפי הסוהו ושם לבחור בעבורו מוצר אחר הקיים במלאי או לקבל זיכוי במקום. לחילופין, יוכל הלקוח להעביר את המוצר למחסני החברה על חשבונו באמצעות אחת מאפשרויות השילוח המוצעות באתר.
עם הגעת המוצר ובמידה ויתקבל כשהוא תקין, יועבר לרשות הלקוח באמצעות המייל (לכתובת המייל שבה השתמש הלקוח בעת ביצוע ההזמנה) זיכוי לסניפי הרשת או לאתר (לבחירת הלקוח) בערך ששולם בפועל תוך 7 ימי עסקים.
27. לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") 
ביטול ההזמנה יתאפשר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם. 
על מנת לקבל החזר כספי, הלקוח יוכל להחזיר את המוצר כשהוא תקין לאחד מסניפי הסוהו ולמלא טופס בקשה להחזר כספי בעקבות ביטול הזמנת אינטרנט. זיכוי כרטיס האשראי במקרה זה יתבצע תוך 7 ימי עסקים מיום החזרת המוצרים לסניף.
לחילופין, יוכל הלקוח להעביר את המוצר למחסני החברה באמצעות שליחות בעלות מופחתת בתיאום עם שירות הלקוחות בפייסבוק או במייל. לשם כך יש לבחור באתר ב"החזרת מוצר עם שליח". לאחר ביצוע התשלום, יישלח אל הלקוח קוד ההחזרה עבור חברת השליחויות אותו יש להדפיס ולהדביק על החבילה עם הפרטים הדרושים לשילוחה למחסני החברה. עם הגעת המוצרים ובתנאי שיוחזרו כשהם תקינים, יתבצע זיכוי כרטיס האשראי של הלקוח בתוך 7 ימי עסקים. הערך שיינתן עבור המוצר שהוחזר הוא הערך שבו נקנה בפועל לאחר הנחה, באם ניתנה, בעת ביצוע ההזמנה.
28. בכל בקשה לביטול הזמנה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר, כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא לאתר על חשבונו.
והנה הצצה קטנה ל"מאחורי הקלעים" במרכז הלוגיסטי של SOHO: