הטרנדים המובילים לחורף בעולם העיצוב

לכבוד חילופי העונות שבפתח הכנו לכם סקירה של הטרנדים המובילים בעולם העיצוב.
כדי להשאר מעודכנים עקבו אחר הפוסטים שלנו בימים הקרובים, כך תקבלו את סקירת הטרנדים המלאה וכמובן את ההנחות הסתוויות שמגיעות יחד איתה.

 

 

01. ביופיליה

 

הטרנד הראשון ברשימה הנחשבת הוא הביופיליה- הכנסת אלמנטים מן הטבע אל תוך הבית. המגמה החלה כמובן עם כניסת הסגרים בתקופת הקורונה ונשארת איתנו גם השנה.

מאחורי הטרנד של גידול עציצים והנבטת גלעיני האבוקדו עומדת מטרה רחבה יותר- לגרום לנו להרגיש שאנו יושבים בחיק הטבע ולא בין ארבעה קירות. דבר המעודד תחושת רווחה, יצירתיות ורוגע. רשת הסוהו מציעה מגוון רחב של אביזרים דקורטיביים להשלמת התמונה הפסטורלית-  אגרטלים מרהיבים, כלים מיוחדים ומעמדי עציצים בעיצוב עדכני הם רק חלק קטן מהרשימה שתגרום לכל אחד ואחת מכם לפרוח.

 

 

02. הצבע הירוק וטקסטורות עלים

 

בהמשך לטרנד הביופיליה הצבע הירוק שולט בעולמות העיצוב והאופנה בעונה הקרבה. כמי שמסמל התחדשות, צמיחה ורעננות הבחירה בצבע זה מרגישה טבעית ונכונה.
בעונה זו נעטוף את עצמנו בירוק על גווניו – ירוק חאקי עדכני, ירוק יער עמוק ומסתורי, ירוק תפוח מרענן וירוק מעושן אלגנטי.

אנו בסוהו דואגים לכל קשת הגוונים ולמגוון מוצרים ירוקים שיתאימו לכל סגנון עיצובי המקיף אתכם- תמונות להרכבה עצמית של טקסטורת עלים מרהיבה, יוסיפו שיק לכל חלל. כלי אוכל ונרות בירוק עמוק יעשירו את שולחן האוכל ותיקים בירוק חאקי ישפרו את הלוק הסתווי.

 

 

03. הטרנד הטבעי

 

 

הטרנד הטבעי  נשאר איתנו בעונה הקרובה עם גוונים חמים בהשראת האדמה, חומריות עוטפת וכמובן הרבה עץ. העץ הוא מרכיב חשוב בעולם העיצוב של השנים האחרונות במיוחד לאור החיבה ההולכת וגדלה לעיצוב סקנדינבי בו העץ מהווה מרכיב עיקרי.

ברשת סוהו תמצאו פריטים העשויים מעץ ברמת גימור גבוהה ועיצוב עדכני. העץ נותן מראה קליל, נקי ומהוקצע שמשתלב עם כל סגנון עיצובי בצורה טבעית. שלבו את העץ עם פריטים נוספים בצבעי אדמה כדי להפוך את סביבתכם הקרובה לנעימה, מרגיעה ונינוחה.

 

 

04. המשרד ביתי

 

 

עוד טרנד שהביאה איתה הקורונה הוא שדרוג חללי העבודה הביתיים והפיכתם למזמינים ונעימים. פינת העבודה איננה עוד שולחן אוכל שהוסב למטרה חדשה אלה פינה מושקעת ונעימה. חלל פורה לעבודה המגרה את היצירתיות ובה אנו יכולים להתרכז במשימות החשובות באמת.

ברשת סוהו תמצאו מגוון פתרונות חכמים שיקלו עליכם לבצע את המטלות. מגוון מוצרי נייר מעוצבים לתכנון יומי או שבועי, מנורות מתוחכמות לעבודה לילית, אטבים שידאגו ששום דבר חשוב לא ילך לאיבוד ועוד פריטים שפשוט יעשו לכם נעים בעין ושמח בלב גם כשאתם עוסקים בעבודה הכי סיזיפית.

 

 

05. JAPANDI

 

 

ג'פנדי הוא שילוב מנצח בין הסגנון הנורדי המעודן והאהוב עם המינימליזם היפני. אין ספק כי זהו  אחד המיקסים הכי מוצלחים שעולם העיצוב יכל לבקש לעצמו. זהו חיבור שמניב תוצאה סגנונית מדוייקת, ללא כל אלמנטים מיותרים לאנשים החובבים עיצוב מלא במחשבה וצניעות.

המוצרים העונים על קטגוריה זאת, אהובים עלינו במיוחד. הם מגלמים את כל מה שאנו ברשת סוהו מאמינים בו: מוצרים ברמת גימור גבוהה, פתרונות חכמים,  צבעוניות מדוייקת ונקיון עיצובי.