דילוג לתוכן
Bring Them Home Bring Them Home Mobile

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מנהל/ת משרד

לסוהו, רשת החנויות למוצרים מעוצבים, דרוש/ה מנהל/ת משרד עם תעודת הנהלת חשבונות סוג 2, לטיפול שוטף בכל ההיבטים האדמיניסטרטיביים והתפעוליים של סניפי הרשת ומשרד החברה.

התפקיד כולל עבודה מגוונת מול ממשקים שונים למתן שירות בארגון (כולל המנכ"ל ומנהלים בכירים נוספים), ניהול וריכוז דוחות מעקב שונים, עבודה מול ספקי הרשת,

סיוע למחלקת הנהח"ש ואחריות על התחשבנות ותשלום לספקים, מענה טלפוני שוטף, אחריות לסדר ולנראות משרד החברה.

סיוע לעבודת מחלקת הייבוא- קבלת הצעות מחיר וכו’

העבודה במשרד החברה בת"א

משרה חלקית

העבודה ברובה מתרכזת בניהול המשרד עם פן של הנהלת חשבונות

דרישות:

תעודה הנהלת חשבונות סוג 2- חובה

תואר ראשון – יתרון משמעותי

ניסיון אדמיניסטרטיבי

היכרות מלאה עם תוכנות office, היכרות עם SAP - יתרון

שירותיות, תקתקנות

הגדלת ראש, יוזמה

יסודיות ודיוק

נכונות לטווח ארוך

|||תל אביב|||||||||f31AGGptfgUmoqfG|||PART_TIME|||ILS|||HOUR|||single||||||||||||false