דילוג לתוכן
Bring Them Home Bring Them Home Mobile

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: ראש השנה בסוהו - רוח של התחדשות

ראש השנה בסוהו - רוח של התחדשות

ראש השנה בסוהו - רוח של התחדשות

ראש השנה בסוהו - רוח של התחדשות

ראש השנה בפתח ורוח ההתחדשות באוויר.
זה הזמן לפנק את מי שאוהבים וכמובן את המארחים בערב החג במתנה בלתי נשכחת שתראה להם שהשקעתם מחשבה.
תמיד נעים לקבל מתנה שתשמח את כל בני הבית, מוצר מעוצב ושימושי שכולם יוכלו ליהנות ממנו.
השנה ברשת ה-SOHO המציעה מגוון רחב של מוצרים מעוצבים בשלל קטגוריות, אספנו לכם מגוון מוצרים חדשים שיהוו מתנות חג בלתי נשכחות.
מתנה שתגרום למי שיקבל אותה לומר וואו, היא המנורה החדשה של המותג הצרפתי OBJECTO. המותג שובר את המוסכמות ומציג מוצרים מקוריים אך פונקציונליים. המעצבים מקבלים את השראתם מתרבות וארכיטקטורה כדי ליצור יצירות חדשות ותחכום. המנורה מתכוננת ומעוצבת במראה ייחודי. פריט שלא ניתן להסיר ממנו את המבט. המנורה מיוצרת מיריעת פלסטיק אחת המגולגלת עליה, אשר ניתן להתאים ולהזיז כדי לשנות את הצורה ואת כיוון האור. המנורה נמכרת כחלק מהאוסף הקבוע של המוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק (MoMA).
במידה ואתם מתארחים בחג אצל חובבי בישול, ניתן לפנק אותם במוצרי מטבח של המותג המוביל JOSEPH JOSEPH. המוצרים מבית המותג, ידועים בחדשנות רבה ובעיצוב מדוייק שלא ניתן לעמוד בפניו. לקראת החג מוצעים ברשת הסוהו, להיטים אהובים מבית המותג בגוון חדש ומרענן. גם אם אתם מארחים ולא מתארחים בחג, סט הקופסאות NEST LOCK מבית המותג בעל סגירה הרמטית המאפשרת שמירה על טריות הפרודוקטים במקרר עד לערב החג.
סדרת מוצרים נוספת שמתאימה כמתנה ייחודית לראש השנה, היא סדרת הבובות בסגנון יפני של המותג LUCIE KAAS. הבובות עשויות עץ בעבודת יד ומעוצבות בהשראת בובות הקוקשי היפניות. הסדרה כוללת דמויות ידועות מעולם האופנה, המוזיקה, התרבות והספורט. הבובות מוצעות ב-2 גדלים שונים, כאשר בין הדמויות תוכלו למצוא בובה של קארל לגרפלד, בובה של קוקו שאנל, בובה של אנדי וורהול, בובה של דיוויד בואי ועוד.

מגוון רחב של מתנות מעוצבות ורעיונות נוספים מחכה לכם ב- SOHO.
לחצו כאן לצפיה במתנות לראש השנה, חג שמח!

Read more

פח אשפה חכם שעושה את העבודה המלוכלכת

פח אשפה חכם שעושה את העבודה המלוכלכת

כולנו רוצים לחזור מידי יום לבית נקי ומזמין, אך יחד עם זאת התרחיש הבא ככל הנראה מוכר גם לכם. אתם מתחילים את יום העבודה בשעות הבוקר המוקדמות, עומדים שעות ארוכות בפקקים, מנסים לתמרן בין הילדים, ה...

לקרוא עוד